Foreningen styrker synligheden på Facebook

17 maj 2015

Foreningen styrker synligheden på Facebook

Direkte Salgs Foreningen skærper indsatsen på Facebook fra midt februar 2015. De første spæde skridt er taget og med en strategi og en indholdsplan i hånden bliver der nu sat ind.

Facebook_logo_(square)”Vi er det seneste års tid begyndt at optrappe vores aktiviteter i foreningen. Branchen i Danmark bliver større, og vi vil gerne kunne tilbyde vores medlemmer synlighed også på de sociale medier, ligesom vi gerne vil vise forhandlere, potentielle medlemsvirksomheder og forbrugerne, hvad vi laver”, siger formand Mette Henius.

At foreningen først nu er nået hertil er et udtryk for, at bestyrelsen har villet udarbejde et ordentlig grundlag for aktiviteterne på Facebooksiden, og det er der fundet tid til med en styrket indsats fra bestyrelses side og ved ansættelsen af en PR-medarbejder.

”En af vores vigtigste opgaver er at give branchen de bedste vilkår i Danmark og et middel er at nå bredt ud til danskerne. Facebook som platform er oplagt til det, og det vil vi lægge energi i fremover”, siger Mette Henius.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Facebook