Foreningen opruster med nyansættelse

22 okt 2014

Foreningen opruster med nyansættelse

Mette Munch

PR og kommunikation i Direkte Salgsforeningen får et boost med ansættelsen af journalist og kommunikatør Mette Hvistendahl Munch.

Fra 1. oktober 2014 har hun til opgave at rådgive bestyrelsen om PR, håndtere pressehenvendelser, styrke foreningens kommunikation samt bistå i administrative opgaver.

”Som brancheforening vil vi gerne stå langt stærkere, end vi gør nu. Et af benene i den strategi er at øge kendskabet til foreningen, og tilknytning af Mette Hvistendahl Munch er blot et enkelt af flere initiativer på vej”, siger formand Mette Henius.

Indtil videre er der tale om fem timers konsulentbistand månedligt, og den første opgave består i at hjælpe med udformningen af en ny brochure, der skal bruges på tværs af de tre skandinaviske lande i Direkte Salgsforeningen.

Mette Hvistendahl Munch er uddannet journalist med speciale i kommunikation har arbejdet som selvstændig konsulent i seks år. Hendes erfaring spænder vidt inden for såvel traditionelle som nye sociale medier, og hun har arbejdet for blandt andre TDC, Københavns Kommune, Sydbank, Business Danmark og Copenhagen Marriott.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Facebook